PR článok
Výhodou komerčného článku je prirodzené zapojenie, nakoľko obsah pôsobí prirodzene medzi redakčnými článkami.
Klient si pripraví finálnu podobu článku vrátane pútavej titulnej fotografie (horizontálnej orientácie). Ponúka sa priestor na atraktívne nadpisy (do cca 90 znakov) a perex (cca 70 znakov) a neobmedzená dĺžka textu a počtu fotografií, ktoré možno umiestniť okrem tela aj do galérie článku. Fixujeme ho na jednej z troch kľúčových pozícií – 1. pozícia (A), 4. pozícia (B), 7. pozícia (C), a to na titulke alebo v sekciách Spravodajstvo či Šport, v prislúchajúcej cenovej hladine. Na danej pozícii sa zobrazuje nepretržite počas 24 hodín a po uplynutí ostáva v archíve webu MY a jeho link bude permanentne aktívny. Pre zvýšenie dosahu článku je možné doobjednať jeho zdieľanie na Facebookových stránkach vybraných regiónov MY.